Jobb, sol och bad ❤️

Vilken härlig vecka jag har haft! 
Har varit långledig ifrån jobbet och då kom solen! 😃 så himla härligt! Så jag och hundarna har bara njutit av att vara ute, bada och ha det gott ihop ❤️ såklart har det även blivit träning på kvällarna och det har gått hur fint som helst! 👍 
Platsläggning med Diesel och Husse och Nova som störning som tränade runt oss ❤️ gick galant! Älskade hund! 



Nova roade sig med att gräva lite i trädgården under en av mina buskar och när jag uppräckte henne stelnade hon till sten och rörde sig inte ut fläcken 😂❤️ 

Första doppet för mig och Diesel, 1000:e doppet för Nova 😘 

Så helt enkelt ett par underbara lediga dagar ❤️ så natten till idag gjorde jag min första av fyra nätter och det positiva med att vara ledig längre är att man hinner längta tillbaka till jobbet, vilket måste vara ett bra tecken för att man trivs 😃👍 

Sedan fick jag ett toppen besked häromdagen, jag är antagen till vård och omsorgs utbildningen så den börjar i oktober! 😃👍 

Vad gäller min vikt har jag just nu ingen aning om vad jag ligger på, jag och vågen har tagit en paus i vårt förhållande då jag började väga mig titt som tätt, ibland två gånger om dagen. Varför vet jag inte.. Men ett beroende har det blivit i alla fall så nu får jag inte väga mig på tre veckor 👍😊 

Så det har hänt mycket det senaste men ändå inte på något konstigt sätt 😂❤️ 
Ha en bra dag i värmen!! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0