Lång ledig och ett sorgset adjö...

Imorse gick jag av min fjärde natt av jobb och nätterna har varit bra! 
Dock kändes det imorse när vi gick rundan att det var min fjärde natt för huvudet var inte riktigt med. Jag visste ju såklart vad som skulle göras och det blev gjort men allt tog någon sekund extra. Vilket absolut inte gör någonting, mest läskigt när man märker att huvudet inte hänger med ;) 
Men efter några timmar sömn, i ett sovrum som inte var lika kvavt och varmt som helvetet så var huvudet med igen! 
 
Idag har jag inte gjort så många knop. Har städat och fixat lite, satt revben på långkok och plockat undan grejer som vi blivit hemmablinda för. Varför allt detta grejande då? Jo för ikväll kommer det hit en kille och ska köpa vår Mini Cooper! 
Vi har ju lagt upp annons på den men det har inte hört av sig några som varit allvarligt intresserade så vi hade ställt in oss på att den skulle bli kvar. Dock är den ju helt opraktisk och eftersom vi planerar en tredje hund så är den ännu mer opraktiskt! Så ska bli skönt att få den såld även om jag kommer sakna denna bilen något otroligt. Har aldrig kört en sådan rolig, pigg bil någonsin och ja.. Allt med den är bara helt underbart! Men den hamnar hos en riktigt mini fantast som kommer köra bana med den vilket känns roligt! :) 
 
Skrev ju även häromdagen att jag och min kära våg skulle ta en paus.. Det höll tills imorse. Och trots att jag jobbat fyra nätter och då brukar jag inte gå ner något för man äter ju på nätterna också så kroppen hinner aldrig vila men trots det så hade jag gått ner så ska bli spännande och väga mig om några dagar igen! :) 
Har märkt att min viktnedgång har ändrat sig lite. Jag går inte ner jämt lite och lite varje dag som innan utan står still några dagar tappar 4-5 hekto och sedan står jag still några dagar igen. :) Men det gör mig inget, så länge jag går ner är jag nöjd!! :D 
 
Nu ska jag ta ur revbenen och glasera dom och in i ugnen! 
Ha en bra kväll!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0