Systemkamera! 😍

I helgen var vi ivĂ€g och shoppade massor, gekĂ„s, freeport och lager 157! Massa fint fick vi med oss hem och dĂ€r bland annat en systemkamera som jag suktat efter i nĂ„gra veckor 😍 

Bild pĂ„ Ă€lskade Nova tagen med den nya kameran! 

Passade vĂ€ldigt bra att skaffa en kamera i helgen dĂ„ det var dop i söndags sĂ„ dĂ€r fick jag en massa fina bilder ifrĂ„n! 😊 

Nu blir det en andra jobb natt och sedan Ă„ker vi till brĂ€nnö imorgon och stannar dĂ€r nĂ„gra dagar och slappar! Ska bli sĂ„ skönt! Bara göra ingenting, Ă€ta god mat och umgĂ„s med hĂ€rliga mĂ€nniskor! Och sjĂ€lvklart fĂ„r hundarna följa med ❀ 

MĂ„ste vi sitta stilla mer nu mamma?! Kan vi inte leka? 

Annars hĂ€nder det inte sĂ„ mycket i livet, det Ă€r fullt av hund och hundtrĂ€ning, hundsnack och hunddrömmar! ❀ 

Helt enkelt ett perfekt liv för en hundĂ€lskare! đŸ˜‰â€ïž 

Nu ska jag vila vidare sĂ„ jag orkar med nattens jobb och sedan resten av veckans bravader! đŸ˜ƒâ€ïž



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0