En av fyra!

Natten till idag gjorde jag min första av fyra nätter och den gick faktiskt fort. Var hela tiden och göra vilket kan vara skönt dom nätterna som man inte är helt på topp. 😊 

Kom hem vid halv åtta och däckade så fort jag la mitt huvud på huvudkudden 😊 sedan vaknade hundarna vid halv elva och skulle ut så det var bara att masa sig upp, öppna dörren och sedan lägga sig i ett halvkoma i soffan och halv sova samtidigt som jag höll ett litet öga på mina små monster 💗 men dom skötte sig som vanligt super fint ute i trädgården, de har vant sig vid alla bilar och folk som går förbi så nu lyfter de knappt på huvudet om något låter 👍 dock finns det alltid en sak de går igång på och det är när min svägerska går förbi med deras valp. Det är något med den lilla hårbotten som mina hundar inte riktigt förstår. De reagerar inte så på andra hundar och är vana vid att det alltid rör sig hundar runt oss när vi tränar eller är ute och går.. Super konstigt 🌸 men men, en sak vi får öva på också. Dock är det lite svårt för mina hundar "vinner" ju varje gång. Valpen kommer, mina hundar skäller, valpen försvinner. Dock blir det bättre och bättre, nu behöver jag bara harkla så kommer dom flygandes och skiter i den lille. Kanske har dom insett att jag är roligare än den där lille 💓 

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen, laga middag och sedan gå och lägga mig så fort min sambo kommer hem så jag kan ladda upp lite inför nattens jobb 😊 

Ha det gott! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0