Första joggen på år!

Hej allihopa! 
Vilken härlig dag jag har haft hittills. Idag visade vågen under 95 kilo och mitt hjärta tog ett glädjeskutt! 
Ännu en milstolpe nådd! 

Efter att ha ätit frukost släppte jag ut hundarna och städade huset. Kände att det behövdes eftersom min mamma, hennes man och min lillebror kommer hit på middag idag 😊 
Efter två timmar städning och fixande drog jag på mig joggingskorna, satte på hundarna kopplena och så gav vi oss iväg 👍 
Under vår promenad idag ändrade vi lite och la in joggning 😊 så fem jogg och ungefär tre minuter gång och det gick riktigt bra 😃 första gången på väldigt länge som jag joggade och även fast min kondition är ur usel så hade jag varken ont i ben, knän, rygg eller bröst under tiden 😃 så nu märks det verkligen att det är 27 kilo som har lämnat min kropp och jag saknar dom inte det minsta!! 

En härlig super dag helt enkelt 😃 
Nu ska jag vila en stund, ta tag i den sista disken och sedan blir det dusch och att börja förbereda maten inför ikväll! 

Ha en bra kväll allihop! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0