Nattjobb! ❤️

Hej alla Goa där ute! 
Inatt jobbar jag min första av två nätter och det känns riktigt bra. Har varit lagomt mycket att göra, ständiga larm så tiden har flutit på men inte så många larm att man har behövs stressa emellan vårdtagarna 👍❤️ 

Är så tacksam över att jag började som vikarie på natten inom äldreomsorgen för jag trivs något så fruktansvärt bra och jag jobba så mycket jag vill utan att känna ett uns dåligt samvete gentemot mina hundar vilket kanske låter knäppt men det är sant.

De dagar jag in emellan jobbar några timmar på dagen inom barnomsorgen har jag alltid dåligt samvete över att de får sitta i hundgården eller vara ensamma hemma. Både jag och hundarna har under min studietid blivit extremt bortskämda med att vara hemma och göra saker på dagarna. Därför känns det skönt att jobba nätterna, sova en stund på förmiddagen och sedan kunna ägna dagarna åt mina små liv. ❤️ 

Sedan trivs jag väldigt bra också med mina kollegor och att jobba natt överhuvudtaget så det är inte enbart på grund av hundarna 😉 

Ha en go natt! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0