Öppet Hus!

En härligt lugn dag hittills! Jobbade till 07.00 imorse, åkte hem och däckade i sängen med Nova bredvid mig ❤️ blev några timmar sömn innan hundarna behövde ut 😊 
Så idag tar vi det mest lugnt för ikväll är det öppethus på hundklubben vilket betyder en massa hundträning ihop med vänner! 👍😊 

Imorgon är det torsdag och då tar min älskade lillebror STUDENTEN! Vilket ska bli så roligt att fira med släkt och vänner! Och eftersom det blir lite firande åkte sig häromdagen och shoppade lite! Köpte ett par byxor i storlek XL på den VANLIGA avdelningen!! 😃 och sedan gick jag in på HM och hittade en klänning i storlek 44 på REAN på den vanliga avdelningen!!! Jag behövde inte ens tänka på att gå till det där skämmiga hörnan som kallad BIB och rota bland kläderna där.. Jag kunde gå i hela butiken och välja bland vilka kläder jag ville! Så jävla härligt!! 

Så lyckorus över det och även lyckorus över att jag vägde mig i morse och har nått ännu ett av mina delmål -25 kg! 😃 
Känns så skönt! Även skönt att känna att även om det står lite stilla ibland så är det inte hela världen, det släpper efter ett tag igen 👍 

Nu ska jag passa på att vila ögonen lite medan hundarna vilar i soffan 😊 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0