-22

Nämen nu fick jag inspiration att skriva ännu ett inlägg idag! 

Vägde mig idag efter en hel vecka där det bara stått still och nu visade vågen minus igen! Helt fantastiskt och nu äntligen har jag kommit under 100kg! Känns helt jävla fantastiskt! Detta har varit ett av mina större delmål! Kommer inte ihåg senast jag vägde detta och det är helt fantastiskt! Så nu har jag tappat lite över 22 kg och så gott det känns i kropp och själ att ha blivit av med denna vikt! Orkar träna hundarna på ett helt annat sätt, gladare i hela mig själv och känner mig ganska snygg när jag klär upp mig och ska gå på stan 👍❤️ 

Detta delmål firades med middag ute med min älskling och sedan en helkväll med hundträning uppe på klubben med Goa vänner och fantastiska hundar! ❤️ våra små liv gör sådana framsteg och det är så roligt! 


Dagens outfit under middagen, sedan åkte hundkläderna på igen 👍😂

Ha en go kväll! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0