Fredag!

Idag har jag haft en riktigt lugn och go dag! 
Kom hem vid 7.30-tiden i morse efter en natts jobb och stensomnade i sängen med en gång. Vaknade sedan vid 12-tiden av att hundarna ville ut så det var bara att gå ut och släppa ut dom men det var ett sådant fint väder att de inte ville gå in igen så då passade jag på att lägga mig på soffan en stund och vila ytterligare lite då huvudet kändes extremt tungt när jag vaknade😊 

Efter lunch packade vi in oss i bilen jag och hundarna och åkte till hundklubben 👍 blev en kort träning idag med lite lydnad, uppletande av godis som jag gömde när dom inte var med och fjärrdirigering med Diesel. Detta har vi börjat med inte allt för längesedan men det gick ändå toppen bra! 😊 
Nova bestämde sig för att ligga på ett av borden innan träning 😂 mitt knäppa hjärta ❤️ 



Efter träning, promenad och lite bus och lek åkte vi hemåt. Idag köpte min sambo hem pizza, inte min favorit direkt men hade verkligen ingen ork till att laga mat och inte han heller så fick bli som det blev. Så nu kan jag äta pizza i flera dagar för jag tog en egen då jag inte alls var sugen på det som min sambo var sugen på 😂 bortskämd är jag.. 😂 när jag var påväg hem och var nästan hemma så kör man ner för en backe för att komma till vårt hus och så tittar jag ut över viken och där ligger det en stor, svart UBÅT!!! Hur ovanligt är det? Inom några minuter (efter att jag ringt och skvallrat såklart) stod snart hela min sambos familj och kollade på detta spektakel 😊 



Diesel spanar på det konstiga i vattnet 😂👍 


Efter att vi tittat färdigt på ubåten gick vi in och åt vår nu kalla pizza och slappade lite och nu har jag intagit totalt soffläge och njuter av att få vara hemma ikväll ❤️ tycker det är super härligt att jobba natt men då jag jobbar timmar jobbar jag mycket helger och därför har mys i soffan tillsammans med mina godingar inte varit något som existerat de senaste 💓 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0