Husvagnsägare?

Ja inatt gjorde jag natt 3 av 3 och även den rullade på bra. 😊 
Nu är jag ledig två nätter, sedan jobbar jag två till och efter det är jag lite långledig! Ska bli lite skönt att slippa ha några måsten och bara ha det gott med hundarna. Detta är det smidiga med att jobba timmar, man kan själv bestämma när man inte har lust att jobba. Toppen smidigt! Dock är jag en sådan person som helst jobbar hela tiden. Men vecka 21 har jag ledigt hela veckan förutom på onsdagen då jag ska in och vikariera som personlig assistent men annars helt ledig för på helgen åker vi hela familjen (jag, min sambo och våra hundar) till klubben och är med på ett skyddsläger hela helgen! Därför tog jag ledigt under veckan för att hinna göra i ordning allt, förbereda hundarna, träna in momenten lite extra så att vi får ut så mycket av lägret som möjligt 👍😊 

Så ikväll blir det hundklubben, inte varit och tränat hundarna på några dagar nu, dock har min sambo tränat dem här hemma medan jag sovit men nu är det verkligen dags att träna lite mer seriöst igen, trots att det säkert bara gått fyra dagar sedan vi tränade igenom dem ordentligt 😊 

Och imorgon händer något spännande! Eller kanske inte direkt, men ändå lite! Vi ska iväg och kolla på en husvagn och är den lika fin som på bilderna så kommer vi att bli stolta ägare av den imorgon! Så härligt! Så då blir första turen i den till klubben och skyddlägret! Sedan får den hänga med oss i sommar på kortare och längre turer. En som vi har bestämt är att vi ska åka och kolla på Skydds SM i Malmö i augusti! 😊 
Ska bli så härligt att ha en egen och slippa låna av familj och vänner och känna att vi kan åka ut när som utan att behöva oroa oss över att hundarna råkar repa golvet eller liknande 👍😊 



Nu ska jag ställa mig och laga middag så vi orkar en kväll på klubben 💓
Ha det gott! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0