Skydd!

Hej alla godingar! 

Ändrade planer, blir inte att åka och kolla på någon husvagn idag då min svärfar erbjudit sig att kolla runt lite. Tydligen var den vi ville kolla på lite dyr och eftersom vi inte kan något om husvagnar får vi lita på att han vet vad han pratar om 😉 

Idag regnar det och är ett riktigt tråkigt väder! Så jag och hundarna ligger och myser i soffan och skjuter på morgonpromenaden så länge vi bara kan ❤️ 
I eftermiddag blir det middagsdejt med min älskling på restaurang. Något vi inte gjort på evigheter 😊 sedan blir det att åka till hundklubben och träna med hundarna plus att John ska vara figurant åt några kompisar som tränar skydd på elit nivå med deras hundar 😊 vi ligger lite efter om man säger så men någonstans ska man ju börja 😉 
Mys i soffan med mina godingar 💓

Ha en bra dag alla! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0