Trött, tröttare, tröttast!

Idag går ögonen i kors och jag har ingen aning om varför. Jag har sovit super gott i natt och hundarna vaknade inte förens vid 07.15 så det var inte heller tidigt. 

Men men man har väl vissa dagar då man helt enkelt inte är på topp 😊 inatt ska jag jobba så idag blir det en lugn dag med lite pysslande hemma 😊 
Morgonmys




Annars rullar livet på som vanligt! Jag har nu lärt mig hur jag ska och kan äta och dricka och det är inte längre något konstigt att äta långsammare och mindre portioner utan det går nu på rutin! Väldigt skönt! Jag har dagar då jag helt glömmer bort mina vitaminer, så där är något jag verkligen måste jobba på att komma ihåg! 💓 
Jag går stadigt ner i vikt och har några hekto kvar innan jag har uppnåt ännu ett delmål, minus 25 kg! 

Att säga det högt gör det nästan overkligt. Jag kan inte riktigt tro det att jag har gått ner så mycket i vikt sedan februari! Och att jag hade sådana problem med min vikt innan och hur svårt det var att bara gå ner ett halvkilo. Även fast jag fortfarande är överviktig och inte ens nära att känna mig normalviktig (vill gärna gå ner 25-30kilo) så har jag inte längre någon panik över min vikt och njuter mer av livet. Går inte runt och tänker på vad folk tänker på mig för jag vet i mig själv att jag är mitt i en viktresa och att jag gör allt jag bara kan 💓 

Att känna såhär är helt fantastiskt! 


Dagens lunch! Äter numera på små tallrikar för att huvudet inte ska tycka att det är så lite mat på tallriken 💓 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0